onsdag 10 november 2010

Eftertänksam rysare med mig


Vill du se en "visuellt imponerande och eftertänksam rysare"? En film som skildrar ett ungt pars liv i ett samhälle präglat av 30 års zombieepidemi? Och där man dessutom kan skymta mig i ett par sekunder om man inte blundar för mycket eller gräver för djupt i godisskålen?

Då bör du besöka Stockholms filmfestival! Där visas Återfödelsen!

Jag spelar en zombie som legat vääääldigt länge i vatten.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    När ska du se den? Jag hänger gärna på om jag kan. /Annika

    SvaraRadera
  2. Wow jag e impad, skitläskigt och bra gjort ju!!
    Skulle gärna hänka men nog för lättskrämd :-)
    kram
    E!

    SvaraRadera