Små människors musik
onsdag 20 oktober 2010
Skumt i Gimo
Jag har just tagit en promenad i en mörk skog i Gimo. Har betraktat en stor sjö som ser tung, grå och hemlighetsfull ut. Vad gör jag här, frågar jag mig.
1 kommentar:
Annika
25 oktober 2010 kl. 12:49
Det undrar jag också! Hälsnignar sign. Nyfiken
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det undrar jag också! Hälsnignar sign. Nyfiken
SvaraRadera