onsdag 11 augusti 2010

Ny look

Jag har bytt frisyr i dag och känner mig riktigt nöjd med det. Man måste ju förnya sig ibland. Jag visade en bild på Greta Garbo och min frisör Ari konstaterade att min ansiktsform liknar hennes. Jippi! Läppstift: Rouge Coco, Vendõme, Chanel.

4 kommentarer:

  1. Jättetjusigt!/Pernilla

    SvaraRadera
  2. Wow!!!
    Så himla snyggt!! :-D Du måste vara helnöjd.

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt!!! /Katarina

    SvaraRadera
  4. Vendõme? Inte Lancõme?
    Snygg frilla!

    SvaraRadera