lördag 24 april 2010

Min coola brorsa

Den som har tillgång till Norra Västerbotten kan i dag läsa denna artikel som pryds av en bild på min bror John. Hittills har jag inte hittat artikeln på www.norran.se men det kanske kommer.

2 kommentarer:

  1. Ni är så coola alla syskonen Häggmark! Sympatiskt också att tidningen lyfter fram en arbetare och inte bara ägarna.

    SvaraRadera
  2. Cool bror och cool bild :-)
    Kram
    E!

    SvaraRadera