Ni är så coola alla syskonen Häggmark! Sympatiskt också att tidningen lyfter fram en arbetare och inte bara ägarna.
Cool bror och cool bild :-)KramE!
Ni är så coola alla syskonen Häggmark! Sympatiskt också att tidningen lyfter fram en arbetare och inte bara ägarna.
SvaraRaderaCool bror och cool bild :-)
SvaraRaderaKram
E!