lördag 5 december 2009

Grattis älskling, 50 år i dag

3 kommentarer:

  1. Jättefint bild!! Och graTTIS IGEN TILL ER båda :-)
    Kram miss E.

    SvaraRadera
  2. Han är så söööt på bilden och det har jag sagt till honom ;)

    Återigen, grattis (fast nu i efterskott)

    SvaraRadera
  3. Söt och tidstypsisk bild från mitten (?) av sjuttiotalet!

    SvaraRadera