torsdag 5 november 2009

Sunkan och jag


Sunkan har inte missat att halloween redan varit. Hon är galen året runt. Så här såg hon ut på Big Ben i kväll.

3 kommentarer:

  1. Färgerna går naturligtvis i rött och svart! På Halloween sa en från ön att det var AC/DC-horn jag hade på huvet. Tänkte inte ens på det...

    SvaraRadera
  2. ursäkta men vad heter SUNKAN

    gentligen.

    SvaraRadera