lördag 21 november 2009

Aujourd'hui



















T är på hockey och jag har precis gett en present till kattskrället - en kruka kattgräs. Inte för att hon förtjänar det, men det kanske mildrar hennes ständiga frustration en aning. Det har annars varit en bra vecka hittills. Jag har fått mycket gjort, både privat och yrkesmässigt. Och därför njuter jag nu av att ta det lugnt ett par timmar. Jag har verkligen förtjänat det. Så nu lägger jag mig på sängen och läser en deckare.

6 kommentarer:

  1. Och du är jättesnyggt sminkad! /Karin

    SvaraRadera
  2. Som du vet är du lik den här skådisen och på denna bild extra mycket.
    /Karin

    http://www.imdb.com/media/rm723229952/nm0830556

    SvaraRadera
  3. Vad har du för läppstift på bilden?

    /Karin

    SvaraRadera
  4. Du anonyme! Förutom Rachael Stirling är ju Eva lik legenden Garbo!

    SvaraRadera