Små människors musik
tisdag 22 september 2009
Tillbaka igen och fina strumpbyxor
Vi är ute på nätet igen. Jag har återupptagit mitt liv, känns det som. Visserligen har vi inget ljud, men det känns som en baggis i sammanhanget. Snart är det löning och då ska jag, apropå inget, köpa de här strumpbyxorna.
1 kommentar:
Sunkan
24 september 2009 kl. 11:44
Skitsnygga!!!!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Skitsnygga!!!!!!
SvaraRadera