torsdag 13 augusti 2009

Närbild på mina docs


















Så här ser mina nya, turkosa skodon ut på närmare håll. Jag är extremt nöjd med dem. Varför ska skor bara vara svarta och bruna? Jag har förresten ett par nya jättefina röda Converse med glitter på som jag ska visa upp här i bloggen vid tillfälle.

3 kommentarer:

  1. Oj oj! Dom skulle jag vilja ha!
    Mona

    SvaraRadera
  2. Daaaaaaaaamn... Straight from the States I presume... Vill också ha!!!

    SvaraRadera