onsdag 12 augusti 2009

Inga tantskor här inte

Jag har nya skor. Turkosa doc martens, i lack. Och nej då, jag har inte tänkt att i fortsättningen kombinera dem med klänningen på bilden. Stort tack till Monkan som burit dem över hela Atlanten - eller i alla fall något i den stilen.

2 kommentarer:

  1. Intressant att du inledde med en textrad av Stig Vig.

    Oo-aa, jag har nya skor
    Oo-aa, och jag går här och glor
    Oo-aa, på en nygammal värld
    Redo för upptäcktsfärd
    (Nya skor, Dag Vag 1991)

    SvaraRadera
  2. Shit pomfritt!!! Är avis

    SvaraRadera