söndag 30 augusti 2009

En kanonlåt

Beth Ditto ser cool ut. Coolt är vackert i min värld.

1 kommentar:

  1. Håller med totalt, och kom på att jag har ju faktiskt sett dom för ett par år sedan när dom spelade på Nalen, om jag kommer ihåg det rätt, och det var kanon!!

    Kram
    Miss
    Ellie,

    Ps! Mycket fin bild på dej från utställningen, synd att man inte hinner se den.

    SvaraRadera