Håller med totalt, och kom på att jag har ju faktiskt sett dom för ett par år sedan när dom spelade på Nalen, om jag kommer ihåg det rätt, och det var kanon!!
Kram Miss Ellie,
Ps! Mycket fin bild på dej från utställningen, synd att man inte hinner se den.
Håller med totalt, och kom på att jag har ju faktiskt sett dom för ett par år sedan när dom spelade på Nalen, om jag kommer ihåg det rätt, och det var kanon!!
SvaraRaderaKram
Miss
Ellie,
Ps! Mycket fin bild på dej från utställningen, synd att man inte hinner se den.