Små människors musik
söndag 21 juni 2009
Hej fran East Village
Det ar varmt. Det ar kvavt. Det ar molnigt. Och vi mar jattebra har. Jag sitter pa ett Internetkafe pa Sixth Street och gubben som har datorn bredvid mig har somnat fem ganger pa tolv minuter. Joda, jag har raknat.
1 kommentar:
Sunkan
21 juni 2009 kl. 23:55
Och i stan + ute på ön verkar det som att sommaren har kommit. Får se om det håller i sig.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Och i stan + ute på ön verkar det som att sommaren har kommit. Får se om det håller i sig.
SvaraRadera