onsdag 10 juni 2009

En toppentopp i juni

Jag har beställt en stjärnprydd topp i halterneckmodell den här månaden. Från Orkan Lia förstås.

5 kommentarer:

  1. Snygg! Gissar den åker med till staterna.. Tänker ju på "stars and stripes".

    SvaraRadera
  2. ursäkta men hur fixar man BH till detta, annars supert snyggt.
    nyfiken

    SvaraRadera
  3. eva hittar nog en bra modell :) jättesnygg modell

    SvaraRadera
  4. eva hittar nog en bra modell :) jättesnygg modell

    SvaraRadera
  5. Tja, tänkte ta en axelbandslös behå, brukar funka bra.

    SvaraRadera