Snygg! Gissar den åker med till staterna.. Tänker ju på "stars and stripes".
ursäkta men hur fixar man BH till detta, annars supert snyggt.nyfiken
eva hittar nog en bra modell :) jättesnygg modell
Tja, tänkte ta en axelbandslös behå, brukar funka bra.
Snygg! Gissar den åker med till staterna.. Tänker ju på "stars and stripes".
SvaraRaderaursäkta men hur fixar man BH till detta, annars supert snyggt.
SvaraRaderanyfiken
eva hittar nog en bra modell :) jättesnygg modell
SvaraRaderaeva hittar nog en bra modell :) jättesnygg modell
SvaraRaderaTja, tänkte ta en axelbandslös behå, brukar funka bra.
SvaraRadera