Inför nästa års zombiepromenad ska jag sminka mig mer och kanske hitta en blank finklänning att kladda ner med blod. Jag ska ha fler läskiga "sår" och gärna en kniv som sticker ut från skallen. Och precis som i år ska jag ha skor som är bra att gå i. Man blir väldigt, väldigt, väldigt trött av att leka zombie.Vi var nyktra hela tiden, och det är jag glad för. Alkohol och zombier kan sannolikt bli en jobbig kombination.
Om jag minns det rätt, blir det ev en vandring redan i oktober!!! muahahahahahahahahaaaa
SvaraRaderaJag gillar din ögonsminkning! Snyggt goth! /Karin
SvaraRaderaJag tycker att du är ett mycket vackert lik. Medan Sunkan är riktigt ruskig!
SvaraRadera