Herregud, vilken smörja Eurovision Song Contest är. Och hur smart är jag som ägnat säkert fem dyrbara timmar den här veckan åt att kolla på sånginslag som i bästa fall uppnår kalkonnivå?
Nä, nu tar vi och lyssnar på en bra låt: Hard Rock Hallelujah!
Nåja, det är ju underhållande. Man kollar ju inte precis på det här för musikens skull. /Karin
SvaraRaderasmaken är som baken, tycker det är festligt
SvaraRaderaTycker att Ukraina skulle ha vunnit. Den var bäst!
SvaraRaderaAppropå Lordi. Kan inte föreställa mig att något värdland kommer att slå Finlands intro