måndag 4 maj 2009

I en perfekt värld

Så här vill jag sminka mig varje dag. Gör jag det? Nix.

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Otroligt bra bild på dig och din sminkning! /Karin

    SvaraRadera
  2. Instämmer med den första talaren. Snygg sminkning. Snygg bild ;)

    SvaraRadera