torsdag 7 maj 2009

En låt att längta efter

Undrar förresten vad den gode Bryan gjort med ögat 1975? Lappen ser ju inte ut att vara där enbart av dekorativa skäl.

2 kommentarer:

  1. Älskar detta! Men jag undrar också vad Mr Ferry har gjort med ögat? /Karin

    SvaraRadera
  2. Har Ni Dylanesque! Om inte inhandla den snarast.
    Mona

    SvaraRadera