Jag undrar om åldern på webbassistentens. 40-årsåldern?Skulle man då kunna säga att du själv är i 30-årsåldern? :-)
Jepp! Det är korrekt!
Jag uppdaterar och uppdaterar, men allt jag får se är en brunhårig kvinna och en gråhårig man. Jag är besviken./Erika
Snyggt! Jag hittade inte vart man uppdaterar, och det var ju himla tur det... Jag hade större tur än Erika, för herr T kom fram på en gång.
Jag vill också hitta, kommer bara till startsidan, och inte en enda T ju!Nyfiken Miss E!!
Den gråhåriga gubben var väldigt efterhängsen, men till slut hittade jag rätt. Han ser trevlig ut!
Fick äntligen se den coola rockerassistenten! Jäklar vad envisa de andra var ;)/Katarina
Ja, äntligen fick jag se mr T - men det tog en himla tid! /Karin
Det blev bingo på första försöket. Oj oj vad jag ska fråga honom om märkliga frakthistorier nästa gång i ses ;0)
Jag undrar om åldern på webbassistentens. 40-årsåldern?
SvaraRaderaSkulle man då kunna säga att du själv är i 30-årsåldern? :-)
Jepp! Det är korrekt!
SvaraRaderaJag uppdaterar och uppdaterar, men allt jag får se är en brunhårig kvinna och en gråhårig man. Jag är besviken.
SvaraRadera/Erika
Snyggt!
SvaraRaderaJag hittade inte vart man uppdaterar, och det var ju himla tur det... Jag hade större tur än Erika, för herr T kom fram på en gång.
Jag vill också hitta, kommer bara till startsidan, och inte en enda T ju!
SvaraRaderaNyfiken Miss E!!
Den gråhåriga gubben var väldigt efterhängsen, men till slut hittade jag rätt. Han ser trevlig ut!
SvaraRaderaFick äntligen se den coola rockerassistenten! Jäklar vad envisa de andra var ;)
SvaraRadera/Katarina
Ja, äntligen fick jag se mr T - men det tog en himla tid!
SvaraRadera/Karin
Det blev bingo på första försöket. Oj oj vad jag ska fråga honom om märkliga frakthistorier nästa gång i ses ;0)
SvaraRadera