onsdag 22 april 2009

Postens nya webbassistenter

Posten har nya webbassistenter. Och en av dem, en mörkhårig man i 40-årsåldern, är faktiskt himla gullig! Kolla in dem här! Om det inte är den mörkhåriga killen som kommer upp kan du ju testa att uppdatera...

9 kommentarer:

  1. Jag undrar om åldern på webbassistentens. 40-årsåldern?
    Skulle man då kunna säga att du själv är i 30-årsåldern? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag uppdaterar och uppdaterar, men allt jag får se är en brunhårig kvinna och en gråhårig man. Jag är besviken.
    /Erika

    SvaraRadera
  3. Snyggt!

    Jag hittade inte vart man uppdaterar, och det var ju himla tur det... Jag hade större tur än Erika, för herr T kom fram på en gång.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också hitta, kommer bara till startsidan, och inte en enda T ju!
    Nyfiken Miss E!!

    SvaraRadera
  5. Den gråhåriga gubben var väldigt efterhängsen, men till slut hittade jag rätt. Han ser trevlig ut!

    SvaraRadera
  6. Fick äntligen se den coola rockerassistenten! Jäklar vad envisa de andra var ;)
    /Katarina

    SvaraRadera
  7. Ja, äntligen fick jag se mr T - men det tog en himla tid!

    /Karin

    SvaraRadera
  8. Det blev bingo på första försöket. Oj oj vad jag ska fråga honom om märkliga frakthistorier nästa gång i ses ;0)

    SvaraRadera