lördag 11 april 2009

Fortsatt glad påsk

Festivalen på Strand, Hornstull, i går blev lyckad. Egentligen borde jag skriva mer om den och visa bilder. men jag är för trött för det nu. I stället visar jag de här käcka kycklingarna som jag fick av T förra påsken.

Nu ska vi fika och äta godis. Hoppas ni har det bra. Det har vi.

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se dina foton senare =)

    Ja det var kul på Strand, gänget rockade som vanligt

    SvaraRadera