Det är ju hur gulligt som helst ju... Här har du en kandidat!
Jag tänker bara på att den skulle bli stående nånstans och samla damm.../Karin
Grace kommer nog ha mycket roligt med det :-)Lycka till i dag! /Erika
Det är ju hur gulligt som helst ju... Här har du en kandidat!
SvaraRaderaJag tänker bara på att den skulle bli stående nånstans och samla damm.../Karin
SvaraRaderaGrace kommer nog ha mycket roligt med det :-)
SvaraRaderaLycka till i dag! /Erika