måndag 9 mars 2009

Saker som man inte behöver men vill ha ändå

Någon som liksom jag vill köpa ett fågelbo med fåglar i filt?

3 kommentarer:

  1. Det är ju hur gulligt som helst ju... Här har du en kandidat!

    SvaraRadera
  2. Jag tänker bara på att den skulle bli stående nånstans och samla damm.../Karin

    SvaraRadera
  3. Grace kommer nog ha mycket roligt med det :-)

    Lycka till i dag! /Erika

    SvaraRadera