Små människors musik
lördag 7 mars 2009
Rock i Norrköping
Det var kul i Norrköping i går, fast det blev en lång dag och framför allt en lång väntan från soundcheck till Stupiditys spelning. Vi kom hem till den sura katten vid halv fyra i morse.
1 kommentar:
Anonym
7 mars 2009 kl. 21:56
Typiskt att man inte var ledig... :(
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Typiskt att man inte var ledig... :(
SvaraRadera