Små människors musik
måndag 23 mars 2009
Mina nya örhängen
Fina va? Dem har en tjej gjort för hand och skickat till mig. Det tog bara sex dagar från Tel Aviv. Dyra var de inte heller. Naturligtvis har jag hittat
Shlomitofir
på Etsy.
1 kommentar:
Anonym
24 mars 2009 kl. 11:06
Så söta, så coola. Har sett dem irl.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Så söta, så coola. Har sett dem irl.
SvaraRadera