fredag 20 mars 2009

Mars månads topp

Snart dimper mars månads abonnemangsplagg ner i lådan. Den här gången är det en grön topp med fjäril. Från Orkan-lia förstås.

4 kommentarer:

  1. vilken fin färg, söker sådan kulör, men finner ingen.

    SvaraRadera
  2. hoppas hon ger dig stor rabatt på kläderna, hon får fin reklam av dej
    var smart

    SvaraRadera