tisdag 24 mars 2009

Kom och kolla på mig!

Jag uppträder i kväll på Komikaze, Ego, Kammakargatan, t-bana Rådmansgatan med start klockan 20. Kom i tid för det brukar bli mycket folk.

2 kommentarer:

  1. Hade varit kul att se. Fasen vilka roliga "glajjor".

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kvällen var en riktig vitamininjektion! Jag säger som Kristina Lugn: "Nu mår jag mycket bättre."

    Och glasögonen skulle kunna göra Elton John avundsjuk.

    SvaraRadera