Hade varit kul att se. Fasen vilka roliga "glajjor".
Hej!Kvällen var en riktig vitamininjektion! Jag säger som Kristina Lugn: "Nu mår jag mycket bättre."Och glasögonen skulle kunna göra Elton John avundsjuk.
Hade varit kul att se. Fasen vilka roliga "glajjor".
SvaraRaderaHej!
SvaraRaderaKvällen var en riktig vitamininjektion! Jag säger som Kristina Lugn: "Nu mår jag mycket bättre."
Och glasögonen skulle kunna göra Elton John avundsjuk.