onsdag 18 mars 2009

Djävulska hårnålar

Kalla mig gärna knäpp, men jag tycker faktiskt att de här hårnålarna är fina! De finns i rött och grönt också. Slackerbitch i Uppsala har gjort dem. Undrar om man kan köpa dem i någon affär i trakten, eller om man måste handla via Etsy?

2 kommentarer: