Det här härliga kakfatet skulle jag vilja ha! Tänk vilka smaskiga bakverk jag skulle baka och bjuda på. Jag skulle nog baka hela dagarna om jag hade ett sånt. Ungefär så här:- Ska inte Eva med i kväll?
- Nej, hon är hemma och spritsar glasyr på muffins.
Jag vill också ha kakfatet!!!
SvaraRaderaJag vill inte ha kakfatet! Däremot vill jag gärna ha kakorna på fatet!
SvaraRaderaInatt drömde jag att Davor sa att han skulle bli glad om jag bakade bullar åt honom. Jag frågade honom imorse om det var en sanndröm. Det var det, sa han. :-) /Karin
SvaraRadera