torsdag 5 februari 2009

Vegobacon - blä eller bra?

Jag är lite inne på udda mat just nu. Men är vegetariskt bacon verkligen något att ha? Bacon är liksom det köttigaste som finns, nästan en symbol för carnevorerna. Jag är skeptisk men kommer säkert att köpa en förpackning.

2 kommentarer:

  1. Hur äckligt låter inte det där, för att inte tala om bilden på förpackningen. Yuck! /Karin

    SvaraRadera
  2. Hade inte kollat in bilden ordentligt tidigare, lysande...

    /Sara

    SvaraRadera