lördag 7 februari 2009

Shoppingtur i stan

Annika och jag har shoppat på NK idag. Eller shoppat är väl att ta i. Vi var där i alla fall. På bilden poserar Annika i en mystisk mössa för 1 700 pix. Som hittat?

6 kommentarer:

  1. 1.700 för den... Ja jag säger då det!!!

    SvaraRadera
  2. Den kändes varm och skön, men det var också allt. Jag kan höra makens kommentar: "Ta av dig den där!!!"

    Hälsningar från hon som provade

    SvaraRadera
  3. Det är redan tillräckligt illa att du haft den på dig...

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Kul att tänka sig att något faktiskt pröjsat 1700 för en sån där.

    SvaraRadera
  5. Och att någon har designat den!

    De hade även riktigt gräsliga "satkärring från Östermalm" - hattar. Typ tehuva med pälskant... Allt av snobbmärket Burberry.

    SvaraRadera
  6. Påminner lite om huvudbonaden som Henke lånade av Adrian nyårsafton 07/08 och som placerades i kategorin "neobuskis" :-)

    Någon påstod sig även se referenser till Pulver & Nicko.

    /Erika

    http://smamanniskorsmusik.blogspot.com/2008/01/neobuskis-p-sdermalm.html

    SvaraRadera