måndag 9 februari 2009

Jag ger aldrig upp

Jag ger inte upp, eller också kanske det är så att jag ger upp hela tiden, varje dag, men reser mig igen. Det är bara att kämpa vidare. Här är en liten film om att resa sig igen.

2 kommentarer:

  1. Eller som pessimistkonsulten Ronny Eriksson sa: "Det är aldrig för sent att ge upp"

    SvaraRadera
  2. Vilken stark liten film! Inspirerande. /Karin

    SvaraRadera