Eller som pessimistkonsulten Ronny Eriksson sa: "Det är aldrig för sent att ge upp"
Vilken stark liten film! Inspirerande. /Karin
Eller som pessimistkonsulten Ronny Eriksson sa: "Det är aldrig för sent att ge upp"
SvaraRaderaVilken stark liten film! Inspirerande. /Karin
SvaraRadera