tisdag 17 februari 2009

Här händer inte mycket

I dag har jag ätit indisk mat, räkor i spenat, till lunch tillsammans med Jerkan. Gott och trevligt. Annars har inte så mycket hänt. Jag tänkte träna, men var på gymmet både i går och i förrgår, och någon måtta får det väl ändå vara? Faktiskt tror jag inte att min kropp vill träna just nu.

2 kommentarer:

  1. tjusigt, så fin bild av dej, erbjud dej att stå modell för stor modell, tror du skulle lyckas bra, el statist för film, du är ju så bra.

    SvaraRadera