torsdag 12 februari 2009

Februari månads plagg













En lite piffigare klänning för lite finare tillställningar. När? Vad? Inte vet jag, men jag är övertygad om att ett lämpligt tillfälle kommer. Klänningen är självklart från Orkan Lia.

2 kommentarer:

  1. Wow! Jag ser fram emot att se den på, nästa gång vi går på en litet flottare tillställning. :-) /Karin

    SvaraRadera