fredag 13 februari 2009

En milstolpe

I dag hängde jag med när Sunkan tog ut pengar i bankomaten för första gången någonsin. Hon är bara 35.

3 kommentarer:

  1. Ja är det inte fantastiskt så säg... Det går framåt !!!

    SvaraRadera
  2. En på mitt jobb har ingen mobil och hon fyllde 40 i förrgår. Men i det fallet tror jag det handlar om ett ställningstagande. /Karin

    SvaraRadera
  3. :o) Härligt att det blev dokumenterat så här första gången!
    Men man skyddar sig säkert mot en massa trista grejer genom att hålla lite på sig - kontanter som hamnar där man kanske inte planerat i början av kvällen, taskiga typer som försöker bedra en osv.
    Själv gjorde jag mitt första bankomatbesök vid 14. /Sara

    SvaraRadera