:o) Härligt att det blev dokumenterat så här första gången! Men man skyddar sig säkert mot en massa trista grejer genom att hålla lite på sig - kontanter som hamnar där man kanske inte planerat i början av kvällen, taskiga typer som försöker bedra en osv. Själv gjorde jag mitt första bankomatbesök vid 14. /Sara
Ja är det inte fantastiskt så säg... Det går framåt !!!
SvaraRaderaEn på mitt jobb har ingen mobil och hon fyllde 40 i förrgår. Men i det fallet tror jag det handlar om ett ställningstagande. /Karin
SvaraRadera:o) Härligt att det blev dokumenterat så här första gången!
SvaraRaderaMen man skyddar sig säkert mot en massa trista grejer genom att hålla lite på sig - kontanter som hamnar där man kanske inte planerat i början av kvällen, taskiga typer som försöker bedra en osv.
Själv gjorde jag mitt första bankomatbesök vid 14. /Sara