onsdag 11 februari 2009

Dags för en lite märklig låt

Jag vet inte riktigt vad jag tycker...

1 kommentar:

  1. vackert , både sång och bilderna, man hör även vad de säger, ovant i dessa tider.

    SvaraRadera