Små människors musik
onsdag 11 februari 2009
Dags för en lite märklig låt
Jag vet inte riktigt vad jag tycker...
1 kommentar:
Anonym
11 februari 2009 kl. 17:26
vackert , både sång och bilderna, man hör även vad de säger, ovant i dessa tider.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
vackert , både sång och bilderna, man hör även vad de säger, ovant i dessa tider.
SvaraRadera