hihihihi... här går det undan!!!Jag misstänker en liten sak. Med tanke på att texten går så pass fort, så tror jag inte att riktigt alla ord är riktiga. Att han bara lägger till ett riktigt ord lite då och då. Kan jag ha rätt?!?
Vet ej, men spejsat är det i alla fall! :-)
hihihihi... här går det undan!!!
SvaraRaderaJag misstänker en liten sak. Med tanke på att texten går så pass fort, så tror jag inte att riktigt alla ord är riktiga. Att han bara lägger till ett riktigt ord lite då och då. Kan jag ha rätt?!?
Vet ej, men spejsat är det i alla fall! :-)
SvaraRadera