Små människors musik
tisdag 10 februari 2009
Are we human - or are we dancer?
Mina släktingar och vänner i Sundsvall och Skellefteå håller på att snöa in, eller snöa bort. Här kommer det bara några flingor. Så här ser jag ut i dag. Nytvättad och sminkad inför eventuella äventyr. Läppstiftet är Besames Carmine.
1 kommentar:
Anonym
10 februari 2009 kl. 21:07
Mycket coolt! /Karin
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mycket coolt! /Karin
SvaraRadera