torsdag 8 januari 2009

Ettårsjubileum som komiker



















I går var det ett år sedan jag debuterade som komiker. Sunkan påminde mig om jubileet. Jag hade inte helt glömt bort det, men jag har haft många olika saker att tänka på under den senaste tiden (ett understatement för övrigt) I år har jag än så länge tre gig inbokade och fler ska det bli!

4 kommentarer:

  1. Occh det vill man se om inte jobbet krockar förståss...

    SvaraRadera
  2. 20 januari, Komikaze, Stockholm
    26 februari, Tiny Comedy, Stockholm
    4 mars, Gasta, Gävle

    Kom dit!

    SvaraRadera
  3. du ser ut som en härlig vildbase...

    SvaraRadera
  4. Tre gig inbokade och vi skriver 11 januari. Det här är nog bara början...

    /Sara

    SvaraRadera