Haha, gud vad komiskt! Only in America.../Karin
Är det bara jag som ser potentialen? Jag fryser alltid framför tv:n eller när jag läser.
Ever heard of the morgonrock?
Haha, gud vad komiskt! Only in America.../Karin
SvaraRaderaÄr det bara jag som ser potentialen? Jag fryser alltid framför tv:n eller när jag läser.
SvaraRaderaEver heard of the morgonrock?
SvaraRadera