onsdag 24 december 2008

Skål alla julfirare!


Rosetten i håret är symbolisk. Rött är ju julens färg.

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni ser ut att ha det! God fortsättning så ses vi på söndag.

    Julkram från Karin och Davor som snart ska trotsa sina förkylningar och gå ut på promenad.

    SvaraRadera
  2. Mysigt och roligt får vi på nyår!

    SvaraRadera
  3. Sötnosar!!!
    Sen julkram
    från Miss Ellie.

    SvaraRadera