Vad mysigt ni ser ut att ha det! God fortsättning så ses vi på söndag. Julkram från Karin och Davor som snart ska trotsa sina förkylningar och gå ut på promenad.
Julkram på er också!
vilket vackert par
Mysigt och roligt får vi på nyår!
Sötnosar!!! Sen julkram från Miss Ellie.
Vad mysigt ni ser ut att ha det! God fortsättning så ses vi på söndag.
SvaraRaderaJulkram från Karin och Davor som snart ska trotsa sina förkylningar och gå ut på promenad.
Julkram på er också!
SvaraRaderavilket vackert par
SvaraRaderaMysigt och roligt får vi på nyår!
SvaraRaderaSötnosar!!!
SvaraRaderaSen julkram
från Miss Ellie.