söndag 21 december 2008

Många perversioner finns det...

... men den som statsminister Fredrik Reinfeldt ägnar sig åt är nog den värsta.

2 kommentarer:

  1. Sidan kunde inte hittas, så man undrar vad Fredde sysslar med

    SvaraRadera