Små människors musik
onsdag 19 november 2008
Typiskt
Jag har en hel del roliga bilder från London att visa er, kära läsare, men photoshop har gett upp. Kanske lika bra. Det finns annat att göra än att hänga vid datorn.
1 kommentar:
Anonym
20 november 2008 kl. 10:54
Hoppas photoshop skärper till sig. Vill ju se bilderna!!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hoppas photoshop skärper till sig. Vill ju se bilderna!!!!
SvaraRadera