Små människors musik
tisdag 25 november 2008
Skämt om Baretta, nylon och ärlighet
I kväll har jag skojat på Dum Spiro Spero, en klubb som håller till på restaurang KGB på Malmskillnadsgatan. Jag är dock för trött för att skriva om vad jag skämtade om. Och ja, det är en strumpa jag har på huvudet.
1 kommentar:
Anonym
26 november 2008 kl. 08:57
Spexigt! Man blir ju lite nyfiken på det där med strumpan på huvudet...
/Sara
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Spexigt! Man blir ju lite nyfiken på det där med strumpan på huvudet...
SvaraRadera/Sara