söndag 30 november 2008

Lördagens Stupidity-gig på ROQ



Det var fullt ös i lördags. Ingen dans på bordet den här gången, dock. En bekant hörde i alla fall två killar i toalettkön kommentera det hela som ett gig i världsklass.

1 kommentar:

  1. Faaasen att jag skulle jobba denna lördag :(
    Jag håller med grabbarna som hördes, jag tycker gänget är grymma!!!

    SvaraRadera