I morse såg jag en kille i tunnelbanan som hade en jacka med texten Säkerhetsgymnasiet.
En otrygg och instabil kille! ;-)
Säkerhetsgymnasiet? Något du drog Eva? Missade ju showen... :(
Jaha, du standuppar? Vet du om någon möjligen filmade det och kan lägga upp det på Youtube?
Vore verkligen skoj om det kom något på Youtube från i söndags./Sara
Nix, ingen filmade i söndags. Det bör tillläggas att mitt framträdande var så kort att den som blinkade säkerligen missade mig. ;-)
I morse såg jag en kille i tunnelbanan som hade en jacka med texten Säkerhetsgymnasiet.
SvaraRaderaEn otrygg och instabil kille! ;-)
SvaraRaderaSäkerhetsgymnasiet? Något du drog Eva? Missade ju showen... :(
SvaraRaderaJaha, du standuppar? Vet du om någon möjligen filmade det och kan lägga upp det på Youtube?
SvaraRaderaVore verkligen skoj om det kom något på Youtube från i söndags.
SvaraRadera/Sara
Nix, ingen filmade i söndags. Det bör tillläggas att mitt framträdande var så kort att den som blinkade säkerligen missade mig. ;-)
SvaraRadera