söndag 21 september 2008

Kvällens gig

Jo, det gick riktigt bra i kväll med tanke på omständigheterna. Det är inte lätt att vara rolig på tre minuter. Då hinner man knappt börja innan det är över. Knökfullt med folk var det också.

6 kommentarer:

  1. I morse såg jag en kille i tunnelbanan som hade en jacka med texten Säkerhetsgymnasiet.

    SvaraRadera
  2. En otrygg och instabil kille! ;-)

    SvaraRadera
  3. Säkerhetsgymnasiet? Något du drog Eva? Missade ju showen... :(

    SvaraRadera
  4. Jaha, du standuppar? Vet du om någon möjligen filmade det och kan lägga upp det på Youtube?

    SvaraRadera
  5. Vore verkligen skoj om det kom något på Youtube från i söndags.

    /Sara

    SvaraRadera
  6. Nix, ingen filmade i söndags. Det bör tillläggas att mitt framträdande var så kort att den som blinkade säkerligen missade mig. ;-)

    SvaraRadera