måndag 1 september 2008

En rolig rulle

Kolla in mig när jag skojar på Big Ben!

3 kommentarer:

  1. Tip-top tjejen!!! Den ligger inne på min blog med.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är det något knas med ljudet när jag försöker kolla, men det ser bra ut i alla fall.

    /Sara

    SvaraRadera
  3. Det var ju ett grymt uppträdande! Du är under stark utveckling som vi brukar uttrycka det i sportkretsar!

    SvaraRadera