Fin bild!Precis, det märks att hon inte tänker särskilt mycket. Får hon är verkligen en knäppis!
Hon ser väldigt fundersam och uppmärksam ut. Och väldigt söt. /pernilla
Åh så söt hon är! Och hon ser gosig ut, så skenet bedrar där också. /Karin
Fin bild!
SvaraRaderaPrecis, det märks att hon inte tänker särskilt mycket. Får hon är verkligen en knäppis!
Hon ser väldigt fundersam och uppmärksam ut. Och väldigt söt. /pernilla
SvaraRaderaÅh så söt hon är! Och hon ser gosig ut, så skenet bedrar där också. /Karin
SvaraRadera