onsdag 6 augusti 2008

Nytt självporträtt

Jag har gjort ännu ett porträtt med hjälp av taaz...Det är så himla roligt, fast jag tycker nog att de kunde förbättra rougefunktionen en aning.

2 kommentarer:

  1. Du ser fin ut! Men det ser ändå inte riktigt "du" ut.

    SvaraRadera
  2. Vad kan sidans adress vara? Måste ju testa och se hur jag blir.

    SvaraRadera